A Nina Ricci márkát Robert Ricci alapította 1932-ben rendkívül tehetséges édesanyának, Ninának szánt ajándékként. 1946-ban a Nina Ricci Divatház megalkotja legelső illatát Coeur de Joie néven, melyet az ikonikus L’Air du Temps követ 1948-ban, mely megtestesíti a márka időtlenségét. Nina Ricci nem csupán egy márka, minden egyes nőhöz szól. Nina Ricci hisz a szabad nők őszinte szépségében és érzelmeik erejében. Megragadja a nők lényegét és teljesíti legmélyebb vágyaikat.
Nina Ricci a nőket ábrázolja. Költészettel és érzelmekkel vezeti a nők életének minden pillanatát. Allegóriákkal és szimbólumokkal teli képzeletbeli mesélő: a három grácia – galambok, almák és virágok. Megalapítása óta Nina Ricci folyamatos kommunikációban áll a kézművességgel és iparművészettel. Ez a művészeti érzékenység adja a márka stílusának egyszerűségét, tisztaságát és kreativitásának gazdagságát. Nina Ricci művészi impulzust teremt.
Nina Ricci szabad szellemiségű márka, amely a hölgyeket a legérzékenyebb és sajátos nézőpontból tekinti. Lépésről lépésre követi őket, divatot és illatokat alkotva számukra.
A Nina Ricci illatok a nők vágyaiból inspirálódnak. Minden korszakban felfedi a vágyakat és álmokat, tele költészettel és érzékiséggel.
Nina Ricci hisz a varázslat erejében. A nők egyediségükkel és spontaneitásukkal csábítanak. Nina Ricci érzelmekben gazdag történeteket mesél.
A divatház 1930-óta öltözteti a hölgyeket magával ragadó ruháival és illataival.
Egy világ, melyben minden egyes alkotás egy történetet mesél el. Az álmok érzelmekkel vegyülnek és azonnal felébresztik az érzékeket.