Nem ehetünk meg mindent, csináltunk hát olyat, amit (szinte) mindenki megehet.
2013-ban alapítottuk a családi-baráti cégünket, és 2014-től már saját márkával léptünk a piacra. Nagy ugrás volt ez az élelmiszeripari ismeretlenbe két újságírónak és egy mérnöknek. De olyan társakat és szakembereket találtunk ehhez az úthoz, akikkel együtt kiderült, hogy meg lehet ezt is csinálni – nem is akárhogy. Mindehhez olyan márkanevet akartunk, mint mi: szórakoztató, játékos, belevaló, iránymutató, bátor. Így jött a Majomkenyér.
2018-ban megnyertük a Mentes-díj 2018 Több mindentől mentes desszert kategóriáját a Törökmogyorós kekszünkkel, 2019-ben a Mentes-díj 2019 Street Food kategória győztese lett a Málnás-csokis kekszünk, a kihívásokkal teli 2020-ban pedig a Narancsos-fahéjas kekszünk megkapta a nemzetközi Great Taste elismerés egy csillagát. Idén, 2021-ben beindítottuk saját webshopunkat, a majomkenyer.hu-t.
Hosszú út vezetett idáig az éjszakai csomagolásokon, hajnali kiszállításokon, utolsó pillanatban bekrepált sütőkön át, Hvg és Forbes interjúkon keresztül egészen odáig, hogy olyan leveleket kapjunk: “ez az egyetlen édesség, amit a kislányom meg tud enni anélkül, hogy rosszul lenne, köszönöm nektek, hogy vagytok”.